rubrik?

I lördags kväll drog jag hem till denise och vi bakade lussekatter, dem vart skit fula men gud så goda dem vart! efter det drog jag hem till min pojkvänn och bjöd han på mina lussekatter. Och han gillade dem! han sa vad bra att jag har en tjej som kan baka!


Sen igår/idag drog jag hem vid 3-4 tiden och sen skrev söta catta till mig och hon var bio sugen så det var bara att hoppa in i duschen och fixa sig. Vi kollade på trubbel i paradiset, ingen film jag skulle rekomendera. Okej om man typ laddar ner det och ska se den på kvällen som man sen somnar till men inte att kolla på bio! Och idag så fyller catta 17år! happy birthday to you. Stora flickan :D Nu ligger catta och jag i sängen och kollar på det okända, hihi

Första bilden på catta som 17åring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0