JÄVLA SNÖ!!

Igår hade vi skola i en och en halvtimme, skit skönt! jag och alexandra tog en tripp i tumba och sen åkte vi till södertälje och hämtade tequila och sen åkte vi till alexandras mammas jobb för hon skulle hämta en grej sen åkte jag hem med tequila. Hon var hemsk! drog som fan och jag har fortfarande ont i händerna från igår!



idag, jag älskar verkligen snön! MEN idag är alla tåg försenade och bussarna inställda ? vad är det för jävla skit? Farfar fick komma och hämta mig och conny på stan och köra hem hos för mina föräldrar jobbar. Nu inser man hur beroende man är av dem.

Kommentarer
Postat av: Lowa

Hej hej!

Hur är det, fått jullov? :)

2009-12-17 @ 14:37:21
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0