helgen

I fredags så fick jag som sagt jul lov och sen när jag kom hem somnade jag sen ringde catta och väkte  mig så drog vi till stockholm och det var massor av förseningar osv.. Jag fick inte med mig en enda grej men catta fick med sig massor av julklappar :) Sen när jag kom hem vid 11 så somnade jag typ på direkten.

I lördags så drog jag till denise vid 6 tiden för att julbaka lite :) Det blev knäck och pepparkakor, eller pepparkakorna vart helt brända osv! haha.

våra knäck som vart jätte bra utan en massor av spill, bara lite.


en av pepparkakorna som klarade sig, dåligt bild kvalite!


Och idag ska jag nog dra till pojkvännen lr nått får sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0