God jul

Jag hade verkligen en underbar jul! Som vanligt firade vi den hos farmor och farfar men släkten. Först blev det dopp i grytan och sen kalle anka och fika till det och efter det vart det massa jul mat och sen när disken var klar så var det julklappsöppning :)Efter det drog jag till min pojkvänn och vi bakade lussekatter tillsammans och bytte jul klappar. Jag fick parfymen den nya DKNY parfymen som jag bara älskar!

Snart så ska jag gå ut med tequila och packa ihop mina grejer och väcka upp pojkvännen som fortfarande sover:) och sen ska jag dra hem för att duscha o byta kläder osv för ikväll ska jag till heron med catta och vi ska se Avatar i 3D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0