FREDAG

igår så var det jul buffe och det var skit tråkigt och jobbigt! Men nu är det två dagar till med julmat och sen slipper jag se mängder av mat tills på julafton :) idag har jag slagigt in julklappar, duschat óch ätit manna gryns gröt och ska börja fixa mig för att dra till skolan och efter skolan ska jag och catta åka skridskor på kungsan, får se hur det går med det! catta är typ skit bra och jag är inte ens närheten av bra haha . Sen när vi har tröttnat ska vi dra till mig och äta och göra lussebullar :D och se på idol. mys kväll med catta <3

gammal bild på mig och catta <3

Kommentarer
Postat av: cat

fett steek vi är!

2009-12-04 @ 11:28:22
URL: http://catalinavargas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0