onsdag

Morgonen började med att jag gick upp och duscha så hände de nått som jag inte hade planerat men är van nu för tillfället men skulle inte låta de första min dag.. Sen började jag fixa mig osv och sånt inför läkar besöket så först missar jag den bussen som jag skulle ha tagigt för då satt jag framför tv och mådde skit dåligt men jag fick vila mig lite så skulle jag ta nästa buss o så åker den bara förbi mig och typ 8 andra, blir så förbannad!  så jag stack hem och sov och vaknade för en stund sen och bokade en ny tid till på tisdag kl 11.30 och sen senare på dagen ska jag läggas in, läskigt. Men jag hoppas att när allt är klart o jag vaknar upp och sånt att ifall catta och denise sitter där<3  nej nu ska jag äta lite glass och sätta mig i solen bye :)

IMORGON ÄR DET SKOOOLA :D bara jag som är glad över det?
fast vi ska bara prata lite och sånt sen slutar vi 12 och sen på fredag har vi bara samhälle och slutat 15.00 -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0