IT'S TINA BITCH

igår kväll sov jag över hos min pojkvänn och idag har vi haft en hel dag tillsammans. Det var länge sen vi var en hel dag så vi har haft det mysigt. Vi tog en promenad till ica maxi och handlade mat sen så lagade jag mat för första gången till oss. Sen har vi legat och sovit en massa speciellt jag, tycker synd om min pojkvänn eftersom jag sover hela tiden och alla andra saker.. Men det ska bli ändring på allt för imorgon som jag till sjukhuset och träffa en läkare så får vi se hur behandlingen ska gå till. Är rätt så säker på att jag kommer få dåliga nyheter och att jag kommer få vara hemma hela nästa vecka och det känns lite jobbigt eftersom att jag har skola då och vill inte missa första veckan..

vart ifall glad när jag kom hem för pappa hade köpt hem mina favorit flingor så hade jag fått post från H&m så kanske tar en sväng förbi  stan imorgon efter vart på sjukhuset och kollar om jag hittar nått för mina ynka 100 kr (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0