Blogg torka ?

Japp har inte haft lust att blogga på dom två senaste dagarna eller vad det är. Men men igår var jag hemma från skolan, jag har mina skäl! sen mötte jag upp catta och monica på stan och lunchade sen så gick vi på stan en sväng och efter det drog monica och jag hem till mig och fixade oss och sen drog vi på kräftskiva hos trillingarna i tumba. Efter det kom pappa och hämtade oss så drog jag hem till min pojkvänn.. Och idag så har jag väl inte gjort så mycket. Kom hem vid 12 tiden och somnade på direkten och sen när jag vaknar upp så kom catta in  i mitt rum och sen dess har vi segat på mitt rum och ätit grillat och handlat massa godis! Blev inte grill kväll med tjejerna ikväll för både denise och linn va sjuka:( buhu men nu ska jag kolla på tv med catta så bye.

haha catta och jag som skulle börja träna när jag började bli bättre ;)  önska oss lycka till hah

Kommentarer
Postat av: citty

haha japp ett lycka till är vad vi behöver :P

2009-08-30 @ 15:18:37
URL: http://catalinavargas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0