090824

I morse när jag vaknade mådde jag sämre än jag någonsin har gjort men får tänka att det är en dag kvar. Så idag har jag bara varit hemma hos min pojkvänn och sovit och tog nyss en lång promenad med tequila. Hoppas att allt blir som dom har sagt att det ska göras imorgon. Först träffa min läkare och prata igenom allt och sen komma tillbaka senare och läggas in ? men jag har läst att man ska vara fastande innan men det har inte min läkare sagt så vi får se hur det blir med det.. Hoppas allt blir av imorgon iaf! och sen om jag hinner ska jag och denise åka och handla inför grillkvällen som jag ska ha helgen men bara om allt har blivit bättre :) men nu ska jag leka med tequila lite för hon börjar bita lite på mig, bye

guuuud så liiiiiten hon ser ut att vara och bilden är tagen kanske för 3 veckor sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0