yesterday

Igår så drog jag och mötte sara på centralen sen så fixade vi en grej och sen dog en runda på stan och jag fick med mig hem ett par svart tygskor från h&m och nagellak och örhängen som också kommer från h&m :) Efter det drog vi hemm till sara och va där resten av dagen/kvällen :) fick även lite plugg fixat där :)

jag vet dom ser skit stora ut! men det är bara storlek 38 :)


 



örhängen har jag redan ett par men köpte ett till för iaf dom jag hade innan skulle gå sönder:P och nagellacket älskar jag bara! :D

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Åh tack sötnöt! Vilken fin bikini här under! :)

2009-04-10 @ 15:12:19
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0