tudels

läkar besöket gick bra och fort, känt mig på topp hela dagen med mina nya skor. Det har kommit fram vänner och folk jag inte känner som tycker mina skor va skit fina! :D men imorgon efter skolan ska jag lämna in dom hos skomakaren så får han klacka om dom! Idag hade jag bara 2 lektioner, sjukt skönt! efter skolan tog amanda och jag en sväng till stan och letade skor, amanda fick med sig hem ett jätte fint par gladiatorskor och ja fick med mig mina "pärlor" eller vad jag ska kalla det som jag har på mobilen..Senare så kom sara så fortsatte vi gå på stan och sen drog vi hem till mig en stund och sen till stan igen så köpte jag ett par adidas byxor och sen drog vi till min skola som hade öppet hus, vilken FLOPP säger jag bara!!!! hahah det av inget folk där men men :P efter de mötte vi catta på stan och sedan drog hem till sara och chillade :)


matte prov imorgon, MVG hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0