SKÄRHOLMEN

idag missade jag bussen imorse som jag oftas brukar göra men jag har blivit bättre på det nu men idag så.. jaa.. Skolan gick ju rätt så fort idag och efter den så mötte sara upp mig i tumba centrum så tog vi bussen till skärholmen, trodde jag skulle dö den gick sååå sakta! haha Men att gå med sara i skärholmen va inte kul, hon skulle till samma affär tusen gånger om haha, sen när vi skulle dra så gick vi in i apoteket så kom vi vid preventivmedeln och sånt så gick sara lite framför mig så såg jag att de hängde klamydiatest så jag ba nått i stil med: Men sara skulle inte du köpa klamydia test, det hänger här!!. Jag tror nog alla hörde dte för jag typ halv skrek och sara typ sprang sin väg.. hahha stackarn.. Nu sitter jag hemma och måste göra klart min svenska uppgift den ska vara inne 23.59 ikväll så har ca 2 timmar och 45 min på mig..
en söt kjol från h&m 199kr ( funderar nämligen på att lämna tillbaka den imorgon )



diadem och två nagellack


skor från skopunkten, älskar dom! skulle inte skada om dom va några cm längre men men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0