påsk lov ?

det känns verkligen itne som att jag har något påsk lov, eftersom alla mina vänner har påsk lov nsta vecka :/ det suger! Men jag får ändå nått gjort fast dte är lov, just nu sitter jag och hittar information om ett prodjekt jag har i livsmedel/närsingslära som ska vara inne den 8/5 och ska även redovisas då. Känner att jag kommer bli klar idag eller imorgon, skönt! jag brukar alltid vara klar med uppgifter i dagen innan den ska va inne.

Snart så tänkte jag gå ut med hundarna en sväng och sen fortstätta plugga, gud vad jag känner mig duktig!!! :D Sen vid 2-3 tiden ska jag träffa sara så ska vi fixa en sak sen får vi se vad som händer! :)  Men man blir ju lite depp, det har väl typ regnat igår kväll/ inatt så de är ju blött och tråkigt ute! :(  Ikväll blire påsk middag här hemma,  inte för att jag gillar påsk mat och jul mat och sånt men jag får väl ta något iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0