natti

Imorgon ska jag upp kl 06.00 och sedan ta 07.08 bussen från mig till stan och sen taa tåget i skolan, börjar kl 08.00 längtar ju verkligen inte till imorgon kan jag ju säga. Men i morgon får vi 80 gäster så det blir kul, massa matlagning och kanske blir lite servering också. Efter skolan måste jag plugga till nått tråk svensk läxa -.- men allt är ju inte kul här i världen.. För på torsdag kommer jag inte kunna plugga nått eller jo om jg går upp tidigare så, för jag börjar kl 13.00 och slutar 22.00 på torsdag.


Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

men tyckte du verkligen att satc-filmen var lika bra som serien?

2009-04-21 @ 23:21:25
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0