LÖRDAG

Igår kväll drog jag hemm till denise, vi körde en liten moppe runda sen drog vi hem till henne och chillade.. För ett år sedan när jag hade påsk lov så drack jag hela tiden osv, jag har inte druckigt en droppe det här lovet, känner man faktiskt lite stolt över mig själv. Det beror mkt på att mitt ex ville att jag skulle dricka med han hela tiden och de va de som fick mig att avstå helt från spriten och allt.

Idag vaknade jag vid 9 tiden ? alltså jag somnar typ innan 12 varje dag typ och vaknar vid 9-10 tiden, inte alls likt mig. Men men idag ska jag och denise dra till ett ställe vid vattnet och ta de lugnt, det är ju så jävla skönt väder! näe men nu ska jag plugga lite och sen fixa mig och sen dra mot denise :) lägger in bilder sen från idag.. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0