Lördag den fjärde april

Igår kväll somnade jag och denise sjuuukt tidigt, vi var båda skit trötta! OCh idag har vi vart lite överallt och åkt moppe och ätit glass, som jag nog kommer säga i varje innlägg så bara ÄLSKAR jag vädret!  Vi var också hemma hos mig en sväng också sen har jag fått köra lite också, så jävla kuuul! blir som ett barn igen. Snart ska vi åka till coop eller nått för denise ska köpa en påskägg till hennes kille och jag ska väl hem snart också och sen senare ikväll tror jag att jag ska träffa en kompis från skolan eller så blir jag hemma och väntar tills denise kommer och hämta mig, ska sova hos henne inatt gen:) Nu har jag itne så mycket att säga men hoppas alla har en underbar dag. 


De finns nått med dig jag gillar, kan inte sätta fingret på det. Hoppas vi ses snart, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0