jag mår bättre nu

För första gången sens jag gjorde slut med mitt ex som typ var för ca 5-6 veckor sen så kände jag när jag vaknade att jag saknade han. Vi hade inte bara dålig tider när vi bråkade vi hade också bra och fina tider men de va bråken som tog över och som fick mig att säga stopp. Jag tänkte inte inte sitta och ta massa skit för saker som inte ens stämde, att han inte kunde lita på mig förstår jag inte. Jag ville inte varje helg sitta och lyssna på när han skriker på mig, jag borde ha stått på mig och försvarat mig men jag satt bara där helt tyst som en mus och bara ville försvinna. Tankarna jag hade i huvet när han skrek på mig va, varför tillåter jag det här?  varför fattar du inte att det aldrig kommer att ta ett slut? skulle han våga slå till mig ?   efter 3-4 månader som jag halvt hade bott där fick de va nog, jag tog mina saker och drog. Dom som hjälpte mig med att lämna han var min pappa, mina bröder och denise. Det är dom jag har att tack som har hjälpt mig och när jag mått dåligt. Jag hade nog aldrig klarat det själv,men jag mår så mycket bättre nu!  Du ska aldrig vara i ett förhållande när det itne känns rätt, ta dig ut de innan de är försent.


Dom här rosorna fick jag hem skickat av han efter någon vecka efter att jag gjorde slut


Kommentarer
Postat av: Zaid Al Jaderi

tack för frågan ;)

2009-04-26 @ 13:46:34
URL: http://teiiz.blogg.se/
Postat av: MINI FUCK YOU RIGHT BACK

Vilka fina rosor!

Take him back!



/MINI



minibell.blogg.se

2009-04-26 @ 14:39:36
URL: http://minibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0