I helgen

catta som sagt sov över hos mig från fredag till lördag och vi 6 tiden åkte vi upp till hennes pappas resturang och vi fick jobba lite diska och sånt ;) sen vid 10 tiden drog vi hem till catta och kollade på tv och somnade vid ett tiden.. Sen på Söndagen gjorde vi inte så mkt men vi va färdig fixade och allt vid 4 och då tänkte vi dra och spela fotboll i Wasaparken men sen vart det ändrade planer så vi drog till hennes pappas resturang och åt och va där ett tag tills dom öppnade och sen drog vi och ungarna till catta och hade film kväll med coca cola, chips och allt! riktigt mysigt.. På söndagen va jag morgon pigg och tänkte åka hem för att slinga håret men där vart det också ändrade planer:P inget går som man vill slutade med att jag sov bort hela dagen, skit skönt!!

catta ifrån lördags efter vi hade vart på resturangen


Denna goda glass köpte jag när jag väntade på bussen i igår
 

Fick med mig lite saker från stan också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0