god natt

Idag har jag inte gjort så mkt har bott i min säng med min sötnos fia.. En gång i vecka tar jag de lugnt och vilken dag passar inte bättre än en söndag ? men men ska väl sova snart har nationella imorgon kl 10.00 då jag har muntliga i engelska med roza.. sen ska min klass o jag till hallunda, tror jag de va och göra nått kommer inte ihåg något besök på nått ställe skulle jag tro.. efter skolan ska jag iaf till min bror och hämta lite pengar och sen dra hem och fin putsa svenska arbetet som ska va inne på tisdag.. Nu ligger min hund molly snarkar på golvet och har gjort de någon timma nu och nyss började fia som ligger vid mina fötter också snarka :P tror jag ska joina dom

fia, min bebis



sötnos <3


älskar min fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0