galet trött

Galet trött är man nu alltså! Drog till skolan så jag va där vid 11, fick med mig sara så hon va med mig tills jag började så det vart inte så mkt pluggande som va tänkt men men får väl ta och plugga i helgen. Gästerna skulle tydligen komma vid 6 tiden så då stod jag, andras och isabell och serverade välkomsdrinkar och någon äcklig sak som luktade illa, plommon, ädelost och valnötter :) efter en halv timme åkte förrätten fram och så fortsatte de.. Underkvällens gång så var det 3 tjejer och en kille som spelade lite teater och sjöng, det va skit kul och se på och dom va bra :) Vi fick sluta 20 över 9 och då va jag helt slut i bena.. men nu ligger jag här i min säng och ska snart sova.

Varmrätten


underhållarna för kvällen, dålig bild men nått iaf

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

ja de va ju roligt att du tyckte det.. och jo, självklart längtar jag också tills nya filmen kommer.

2009-04-24 @ 09:57:01
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0