090417

Igår efter skolan så träffade jag catta på centeralen och vi tog en sväng i stan och efter en halvtimme kommer melinda så drog vi till bibblan och vi satt väl där kasnke en kvart om ens de. Sen bestämde vi oss för att åka upp till stockholm och äta på cattas pappas resturang, skit gott!!! efter de så drog vi tillbaka till södertälje och va väl hemma vid 10 tiden.. Juste fick en sov gäst här också ;) men hon ligger och sover fortfarande..

Senare idag ska vi dra till någon skola om jag minns rätt och hälsa på några och ikväll ska catta och jag o kanske melinda dra till cattas pappas resturang och sedan dra hem till hennes pappa och vara barnvakt, så kul ska jag ha det idag:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0