090416

Just nu är jag i skolan, har just haft matte och det sög jag tror fan jag ger upp det! Nu har vi iaf data och det går bara allmänt segt men det är chill man kan ju sitta och göra ltie vad man vill så ska inte klaga.. Efter skolan idag ska jag och melinda dra och plugga som vi skulle ha gjort i går  men det blev aldrig av sen ska vi nog gymma också om min pappa kan komma med kläder till mig sen :)

 Igår så kom catta till skolan och va med mig, alltid lika kul att träffa henne man blir så glad. Hon är mitt lyckopiller! Efter skolan skulle jag ha pluggat med melinda men det slutade med att jag va hemma och mådde illa och föröskte plugga men det gick inte fullt så bra, som vanligt alltså..


Kommentarer
Postat av: Elena

Sv: de tär ju grymt störande när man inte hitta storlek! haha =D tack detsamma :D

2009-04-16 @ 15:03:48
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0