090412

Igår drog jag och denise till "pannkakan" vi låg där och stekte och åt vindruvor, nötter och drack äppel jose :) kan det bli bättre? sen drog vi hem till mig och åt våfflor och sen åkte vi hem till denise och sen vid 6-7 tiden åt vi igen :P det va så gott, vi åt grillat kött och sånt :D sen tog vi en sväng på moppen, jag körde till botkyrka och sen tillbacka :D




jag vet att jag skrev i innlägget innan att jag skulle till gymmet men det blev inte av för att jag missade bussen såklart!!!!! åh jag när nog den bästa på att missa bussen och pappa var och spelade golf så han kunde inte köra mig så jag bestämde mig för att dra hem och ut och springa, nått iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0