090406

Igår som sagt drog jag hem till denise och hämtade mitt smink och sånt sen drog jag vidrare hem till catta i stockholm. Sen drog vi till kista och där åt vi pizza med hennes famlij :) medans jag satt där såg jag en gammal vänn som jag snart inte har träffat på 3 år! vad tiden går fort ibland. Efter kista drog jag och catta till heron för vi skulle se fast and the furious MEN de fanns bara 2 platser kvar och dom va på olika ställen och catta o jag ville ju sitta brevid varandra, så jag vart skit sur för jag ville verkligen se den :/ men det blev en shopaholics bekännelser, den dög väl:/  Vi kom hem vid halv ett tiden och då så körde catta wiifit, såg hur kul som helst ut!!! hahah :D efter de låg vi i sängen och messade med folk och sen somnade vi :) Idag har jag inte gjort så mkt, skulle träffat en kompis i hjulsta lr vad fan det heter men det blir på onsdag ? jaja följde med catta till skolan och va med henne och sara,  sen drog jag till denise och sen åkte vi till mig och nu har jag duschat och fixat mig och nu ska vi ta moppen hem till henne. Sen ska vi väl kanske träffa sara ? vem vet.. ska dra nu, ha en bra dra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0